خرید گیفت اپل و گوگل پلی در سایت فارسی گیفت

خرید گیفت اپل و گوگل پلی در سایت فارسی گیفت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با توجه به وجود تحریم هایی که توسط کمپانی های گوگل و اپل در گوگل پلی و اپ استور برای کشور عزیزمان ایران وجود دارد ، امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت آیتونز برای کاربران Android و iOS که از دستگاه های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا به صورت مستقیم غیر ممکن است.

متاسفانه حتی در برخی موارد که کاربران موفق به خریداری می شوند با بلاک شدن حساب کاربریشان در Google Wallet یا غیرفعال شدن اکانت iCloud مواجه می شوند که کاربران داخل ایران با آن روبرو هستند. در اینجا سوالی مطرح می شود که  آیا با وجود این مشکلات و نیاز کاربران به استقاده از گیفت کارت راهی برای خرید گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز وجود دارد که بدون دردسر باشد ؟

خبر خوب برای استفاده کنندگان انواع گیفت کارت ها این است که جواب پرسش بالا مثبت است. در چند سال گذشته وجود این محدودیت ها که برای خرید گیفت کارت در ایران از طرف کمپانی های اپل و گوگل اعمال شده است باعث به وجود آمدن کسب و کارهای آنلاین فروشگاهی برای رفع این مشکل شده است تا استفاده کنندگان گیفت کارت بتوانند به راحتی خرید انواع گیفت کارت را به وسیله کارت بانکی و در کشور ایران انجام دهند؛ اما همیشه  اعتماد به فروشگاه های آنلاین همواره کاری دشوار بوده و انتخاب نادرست فروشگاه مورد نظر ، نتایج خوبی را به همراه نخواهد داشت. قصد داریم تا یکی از فروشگاه های معتبر فعال در زمینه خرید گیفت کارت را به شما معرفی کنیم تا با خیال آسوده در آن به خرید گیفت کارت گوگل و اپل بپردازید.

فارسی گیفت
یکی از فروشگاه های معتبر در این زمینه ، فارسی گیفت (Farsigift) نام دارد. فارسی گیفت برای کسانی که در چند سال گذشته برای خرید گیفت کارت به آن مراجعه کردند برندی معتبر و آشنا است. فارسی گیفت کار خود را با هدف فروش گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز آغاز کرد. علیرغم وجود محدودیت های خرید گیفت کارت به صورت مستقیم از گوگل پلی و آیتونز شما می توانید در این سایت علاوه بر گیفت گوگل و گیفت آیتونز به خرید گیفت کارت ایکس باکس ، PS4 ، اسپاتیفای و به طور کلی گیفت کارت ارزان بپردازید و گیفت کارت خود را به صورت آنی پس از خرید تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه به صورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل تهیه و خریداری می شوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند. البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید ۳ مورد را بررسی کنید:

۱-  فروشگاه آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد که دارا بودن این نماد به‌معنی تایید شدن و احراز هویت صاحب فروشگاه توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است.
۲-  فروشگاه آنلاین باید دارای یک شماره ثابت و همراه معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد تا در صورت بروز مشکل خریدار بتواند مشکل خود را مرتفع کند.
۳-  فروشگاه آنلاین باید دارای یک آدرس پستی معتبر باشد که می توان گفت در بسیاری از سایت های فروش آنلاین گیفت کارت برخی از این موارد موجود نیست اما سایت فارسی گیفت تمامی این موارد را در اختیار کاربران قرار داده است.


قیمت ارزان گیفت کارت ها و پشتیبانی عالی از دیگر امکاناتی است که در زمینه فروش Gift Card در سایت فارسی گیفت به کاربران عرضه می شود و همچنین مطالعه مقالات و آموزش هایی مانند نحوه خرید گیفت کارت ، دریافت گیفت کارت رایگان ، نحوه اتصال مجدد به اکانت گوگل یا نحوه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای و بسیاری مقاله جذاب دیگر در وبلاگ این سایت امکانپذیر است.

یکی از جذابیت های فارسی گیفت ساده بودن روند خرید کردن است. به این شکل که شما وارد سایت می شوید ، روی گیفت کارت مورد نظرتان کلیک می کنید و پس از وارد کردن شماره تلفن گیفت کارت خود را خریداری می کنید. این  ویژگی و حذف روند پر دردسر و طاقت فرسای ثبت نام و عضویت برای کسانی که از این فروشگاه به خرید گیفت کارت می پردازند بسیار سریع و جذاب است.

برای خرید انواع گیفت کارت و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فارسی گیفت (FarsiGift.ir) مراجعه فرمایید. همچنین در نظر داشته باشید این مطلب صرفا جهت معرفی بوده و وب سایت رند مسئولیتی در قبال هیچ وب سایتی ندارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید