تعرفه سیم کارت گردشگر ایرانسل اعلام شد

تعرفه سیم کارت گردشگر ایرانسل اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، افرادی که دائما در حال سفر کردن هستند می دانند که سیم کارت یکی از الزامات اولیه هر مسافر محسوب می گردد. تماس های ضروری ، اینترنت همراه ، ارسال پیام متنی یا تصویری ، مسیریابی و امکانات بسیاری دیگر که در هنگام سفر در یک گوشی تلفن ساده خلاصه می شوند.

حالا اگر این سفر خارج از کشور باشد شما نیاز دارید که یک سیم کارت مخصوص گردشگران داشته باشید تا با کمترین دردسر و مدارک بتوانید از آن استفاده نمایید. در همه جای دنیا این مدل سیم کارت به راحتی در اختیار مسافران قرار می گیرد اما در ایران برای اولین بار توسط اپراتور اول کشور از مهرماه سال ۱۳۹۴ به بازار عرضه شد.

سیم کارت گردشگر

اکنون شرکت ایرانسل نیز سیم کارت گردشگری را به باقی سرویس های خود افزوده است. مسافرینی که علاقه مند به کشور ایران هستند و قصد سفر به کشورمان را دارند می توانند با سیم‌ کارت گردشگر ایرانسل از پرسرعت ‌ترین شبکه اینترنت کشور استفاده یا با هر جای دنیا تماس بگیرند ، پیام کوتاه ارسال نمایند ، ایمیل بزنند و خاطرات سفر خود را با دوستان‌ و آشنایان به اشتراک بگذارند.

باید بدانید که سیم ‌کارت گردشگر یک سیم‌ کارت اعتباری است که علاقمندان در زمان سفر به ایران می توانند آن را تهیه نمایند و برای تماس با خارج از کشور نیازی به تهیه سیم‌ کارت بین‌ المللی و مخارج بالای آن ندارند. همچنین با استفاده از سیم ‌کارت گردشگر می توان با داخل و خارج از ایران تماس گرفت ، پیام کوتاه فرستاد و از سریعترین اینترنت ایران بهره مند شد.

شایان ذکر است سیم کارت گردشگر ایرانسل در فرودگاه کشور قابل خریداری می باشد و مسافرین به محض ورود به ایران می توانند این سیم‌ کارت را به آسانی خریداری نمایند و فقط برای خرید آن به شماره گذرنامه خود احتیاج دارند.

شما می توانید در جدول زیر انواع سیم‌ کارت گردشگر به همراه بها و دیگر مشخصات آن مشاهده نمایید.

مدل ۱

مدل ۲

مدل ۳

هزینه بسته

۱۶/۰۰۰ تومان

۳۱/۰۰۰ تومان

۴۶/۰۰۰ تومان

مدت زمان اعتبار

یک ماه

یک ماه

یک ماه

شارژ اولیه

۲/۰۰۰ تومان

۱۴/۰۰۰ تومان

۲۲/۰۰۰ تومان

اینترنت

۱/۵ گیگابایت

۳ گیگابایت

۵ گیگابایت


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید