رونمایی از خدمات جدید همراه اول در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات

رونمایی از خدمات جدید همراه اول در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در حاشیه مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر واعظی دستاوردهای همراه اول در این حوزه رونمایی گردید. این مراسم در قالب یک نمایشگاه برگزار شد که اکثر فعالان این حوزه حضور داشتند.

در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ هم زمان با ایام دهه فجر ، با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی ،‌ مهندس جهانگرد مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ، دکتر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، مهندس جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ، مدیرعاملان اپراتورهای تلفن همراه ، سازمان ها و شرکت های دولتی و بخش خصوصی و تعدادی  از نمایندگان مجلس و خبرنگاران طی مراسمی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات افتتاح و در نمایشگاه جانبی این مراسم ، از دستاوردهای شرکت همراه اول به عنوان یکی از بازیگران اصلی در شبکه ملی اطلاعات رونمایی به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران مهندس وحید صدوقی ، دستاوردهای شرکت همراه اول در فاز دوم شبکه ملی اطلاعات را در حضور دکتر واعظی رونمایی کرد.

دکتر واعظی غرفه همراه اول

همچنین علاوه بر تکمیل پروژه هایی که در فاز اول شبکه ملی اطلاعات که در شهریورماه ۱۳۹۵ افتتاح گردید ، سامانه چند رسانه ای اپیدو (Appido) که مجموعه متنوع و ارزشمندی از محتوا شامل محتواهای اختصاصی ، سرگرمی و آموزشی می باشد و اپلیکیشن سیمای همراه (فیلما) که یک برنامه آنلاین برای تماشای فیلم ‌های سینمایی ، سریال و انیمیشن است نیز رونمایی گشت.

شایان ذکر است که در این مراسم از شبکه وای فای همراه اول در شهرهای مشهد و شیراز به صورت ویدیو کنفرانس رونمایی شد. همچنین طی ۱۱ پروژه ، ۳۱۸ نقطه دسترسی به وای فای اول در شهر مشهد به ویژه اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) و شش نقطه دسترسی در شهر شیراز در مراکز تجاری ، آموزشی ، زیارتی و سیاحتی به بهره برداری رسیده است.

در انتهای این مراسم ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فاز دوم شبکه ملی اطلاعات ، این چنین گفت: کار بزرگی که امروز انجام شد ، دستاورد وزارت ارتباطات به تنهایی نیست ، بلکه خانواده بزرگ ارتباطات کشور در این موفقیت سهیم هستند. وی با اشاره به شعار افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات (خدمات متنوع ، رونق کسب و کار) اعلام داشت: مردم متوجه شدند که شبکه ملی اطلاعات محدودیت نیست ، بلکه می توانند کیفیت بالاتر و خدمات بهتری را دریافت نمایند. به غیر از این ایجاد اشتغال و رشد سود شرکت ها در گرو رشد شبکه ملی اطلاعات می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید