تشخیص خودکار نوع رند در آگهی های سیم کارت

تشخیص خودکار نوع رند در آگهی های سیم کارت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، یکی از موضوعاتی که همواره از سوی کاربران گرامی رند پیشنهاد می شد ایجاد امکان تشخیص نوع رند شماره ها به صورت خودکار بود. از این رو مجموعه رند با پیاده سازی و تست ربات تشخیص نوع رند در چندین مرحله این سرویس را آماده نموده و اکنون پس از پشت سر گذاشتن تمام تست ها و آزمایش های لازم آن را بر روی سایت اجرا نموده است.

ربات تشخیص نوع رند
سرویس تشخیص نوع رند خودکار به این شکل است که در هنگام درج آگهی سیم کارت در سایت ، دیگر نیاز به انتخاب نوع رند شماره خود ندارید و سیستم به صورت خودکار انواع رند شماره شما را تشخیص می دهد. لازم به ذکر است پیش از این نیز ربات تلگرام و ربات تحت وب نیز به صورت آزمایشی جهت تست این سرویس در اختیار مخاطبین قرار گرفته بود.

ربات تشخیص نوع رند قادر به شناسایی ۳۸ مدل نوع رند است که فعلا برای بخش سیم کارت فعال است. در نظر داشته باشید امکان ویرایش و امکان انتخاب دستی نوع رند به صورت کامل از بخش سیم کارت حذف شده و تمام انتخاب ها به صورت خودکار توسط این ربات انجام می شود.

در انتها امیدواریم این سرویس در جهت هر چه راحت تر شدن عملکرد سایت برای کاربران تاثیرگذار بوده و موجب شود مدت زمان کمتری را برای درج آگهی صرف نمایید. همچنین شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با روش های زیر به بخش پشتیبانی رند برسانید.

تماس با ما
شماره تلفن پشتیبانی سایت : 66754555-021
از طریق پشتیبان تلگرامی به شماره : 204 8008 0919  یا آی دی rondsup@

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید