مشترکین همراه اول 210 میلیارد تومان به ورزش کمک کردند

مشترکین همراه اول 210 میلیارد تومان به ورزش کمک کردند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از همکاری شرکت همراه اول در زمستان ۱۳۹۴ با شرکت جیرینگ و راه اندازی سامانه هواداران فوتبال ۳۰۹۰ ، توانست افراد زیادی را جذب کانون هواداران تیم های مختلف نماید و خدمات قابل توجهی را به مشترکین خود ارائه دهد. جالب است بدانید که مشترکین شرکت همراه اول در ۲/۵ سال اخیر حدود ۲۱۰میلیارد تومان به تیم‌ های ورزشی کمک کرده ‌اند ، این در حالی است که تنها ۶۵درصد از این کمک به تیم‌ ها می ‌رسد.

شایان ذکر است که مشترکین اپراتور اول کشور از طریق سامانه ‌های ارزش افزوده به تیم ‌های ملی و باشگاهی فوتبال و والیبال کمک ۲۱۰میلیارد تومانی کرده ‌اند. باید بدانید که سامانه ‌های هواداری شرکت همراه اول با نام "اسپرت کلاب" از جام‌ جهانی ۲۰۱۴ فوتبال برای تیم ملی فوتبال راه اندازی گشت و پس از آن برای تیم‌ های ملی والیبال و تیم‌ های فوتبال استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی شروع به کار کرد.

ورزش همراه اول

شایان ذکر است سرویس حمایت از تیم ملی فوتبال کشور که سامانه ۹۰۹۰ می باشد ، از جام جهانی ۲۰۱۴ تاکنون ۱۰میلیون مشترک جذب کرده است که این افراد حدود ۱۴۰میلیارد تومان به تیم ملی فوتبال ایران کمک کرده ‌اند. نکته جالب برای هواداران دو تیم محبوب پایتخت این است که هواداران پرسپولیس ۲۷میلیارد تومان و هواداران استقلال ۱۹میلیارد تومان از طریق سامانه‌ ۳۰۹۰ به این دو باشگاه کمک کرده‌ اند.

در خصوص هواداران تیم ملی والیبال نیز در مجموع ۳میلیون مشترک همراه اول که هوادار تیم ملی والیبال بوده‌ اند ، از طریق سامانه‌ی ۳۰۶۰ حدودا ۲۴میلیارد تومان به تیم ملی والیبال ایران کمک کرده ‌اند. در این راستا ، در مجموع کمک ‌های مردمی که از طریق سامانه‌ های همراه اول پرداخت شده ، ۲۱۰میلیارد تومان به تیم ‌های ورزشی کمک شده که به ‌صورت خالص معادل ۶۵درصد از این بودجه به این تیم‌ ها رسیده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید