همکاری همراه اول و شرکت ملی گاز برای ساخت کنتور هوشمند

همکاری همراه اول و شرکت ملی گاز برای ساخت کنتور هوشمند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور اول کشور با هدف هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (IoT) تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی گاز امضا کردند.

همراه اول ، به عنوان یک اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و شهر هوشمند ، با امضای این تفاهم نامه با شرکت ملی گاز ایران در مورد هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (IoT) ، یک گام بزرگ را در جهت مدیریت هرچه بهتر انرژی در کشور برداشته است. باید بدانید که همراه اول با هدف ایجاد یک بستر مناسب برای هوشمند سازی کشور ، در حال گسترش بزرگترين زيرساخت نرم افزاری و همچنين پلتفرم لازم برای پياده ‌سازی اينترنت اشيا و شبکه‌‎ های کم‌ مصرف با پوشش گسترده (LPWAN) در کشور می باشد.

کنتور هوشمند
گفتنی است که یکی از این راهکارها استفاده از کنتورهايی است که به صورت روزافزون در کل دنيا مورد استفاده صنايع مربوط به انرژی قرار گرفته‌ که اين کنتورها با بهایی مقرون به صرفه ، امکان جمع آوری و انتقال داده های مربوط به مصرف هر واحد را بر بستر ارتباطات همراه ایجاد کرده است.

شایان ذکر است که با اجرای این طرح ملی و بهینه سازی الگوهای مصرف ، کمک بسیاری به امکان کم شدن هزینه ‏های مصرفی و مديريت هرچه‌ بهتر محيط پيرامون برای شرکت ها و خانواده ها ایجاد می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید