سیم کارت گردشگری در اختیار تورلیدرهای بین المللی

سیم کارت گردشگری در اختیار تورلیدرهای بین المللی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول از اولین اپراتورهای کشور بود که سیم کارت گردشگری را عرضه کرد. اکنون هم زمان با هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ، تورلیدرهای برتر و بین المللی دنیا ، همراه اول سیم کارت گردشگری خود را به صورت گسترده تری معرفی کرده است.

کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری

كنوانسيون جهانی راهنمايان گردشگری ، بزرگترين و مهمترين گردهمایی راهنمايان جهان است. اين رويداد هر دو سال يكبار و زيرنظر مستقيم فدراسيون جهانی راهنمايان گردشگری (WFTGA) در يكی از كشورهای عضو این کنوانسیون برگزار می گردد. باید بدانید که مراسم افتتاحیه هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ، در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۵ و با حضور رئیس جمهور دکتر روحانی در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

دکتر روحانی در این مراسم با اشاره به اینکه ایران به کل دنیا نشان داد که کشور صلح و دوستی است ، گفت: دیگر نمی توان بین ملت ها دیوار کشید. امروز روز همسایگی در جهان می باشد و فناوری ارتباطات فاصله ها را کمتر کرده است.

شایان ذکر است ۳۵۰ راهنمای گردشگری از ۵۰ کشور در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری به مدت ۹روز در ایران خواهند بود و همراه اول با توجه به همکاری با سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، با سیم کارت گردشگری به ارائه خدمات مبنی بر تلفن همراه به گردشگران خواهد پرداخت.

البته در سال گذشته با توافقی که بین اپراتور همراه اول و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته بود ، سیم کارتی با عنوان "سیم کارت گردشگر" برای رفاه حال گردشگران و پاسخگویی به نیازهای آنان طراحی گردید و در مراسم گرامی داشت روز جهانی گردشگری که تعدادی از مدیران ارشد دولت در آن حضور داشتند ، از آن رونمایی به عمل آمد.

هفدهمین دوره کنوانسیون امسال با شعار ایران ، مردمانی مهربان با آغوش باز ، فرهنگی کهن و پر رمز و راز در ایران در حال برگزاری می باشد و مهمترین هدف کنوانسیون ، ایجاد ارتباط میان صنعت گردشگری کشورهای عضو و ارتقای دانش و اخلاق حرفه ای مرتبط بر اساس استانداردهای روز است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید