گران شدن 7 تا 34 درصدی اینترنت ثابت

گران شدن 7 تا 34 درصدی اینترنت ثابت

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، همانطور که اینترنت همراه افزایش تعرفه داشت به‌ زودی اینترنت ثابت هم افزایش تعرفه پیدا می‌کند. افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی و گران شدن آن‌ها تا سقف 34 درصد، فقط مختص اینترنت همراه نبوده و از همان اول هم قرار بر این بود که قیمت بسته‌های اینترنتی تلفن‌های ثابت هم افزایش تعرفه داشته باشد.

یکی از شرکت‌های ارائه‌ دهنده اینترنت ثابت امروز جدولی از تعرفه جدید اینترنت ثابت را برای کاربران خود منتشر کرد. موضوع افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت از هفتم دی ماه منتشر شد و از آن موقع تاکنون تنها بسته‌های اینترنت همراه توسط اپراتور (به غیر از رایتل) افزایش قیمت داشته اند اما امروز شرکت آسیاتک جدولی منتشر کرد که نشان دهنده افزایش تعرفه اینترنت ثابت است.

در این جدول عنوان شده که تعرفه اینترنت ثابت هم بین 7 تا 34 درصد افزایش قیمت خواهد داشت. طبق اعداد و ارقامی که در این جدول وجود دارد، بسته‌های اینترنت ثابت با پهنای باند و سرعت‌های مختلف از 2 مگابیت بر ثانیه تا 50 مگابیت‌ برثانیه بین 7 تا 34 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

بسته‌های اینترنت ثابت با پهنای باند و سرعت‌های مختلف بین 8 هزار و 500 تومان تا 68 هزار تومان افزایش قیمت دارند. بیشترین میزان این افزایش در نرخ بیت دانلود 20 مگابیت‌ برثانیه است که از 200 هزار تومان به 268 هزار تومان خواهد رسید. بررسی‌های انجام شده نشان دهنده این است که هنوز این افزایش قیمت روی بسته‌های اینترنت ثابت اعمال نشده است اما باتوجه به محتویات جدول منتشر شده از سوی آسیاتک به نظر می‌رسد به‌ زودی این بسته‌ها افزایش قیمت خواهد داشت.

باتوجه به این که از ابتدا برای افزایش قیمت اینترنت هم در رابطه با اینترنت سیار تصمیماتی گرفته شده بود بنابراین دور از انتظار نبود که بسته‌های اینترنت ثابت هم به‌ زودی گران شود.

امیر محمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دنبال انتشار نامه‌ای از سوی شرکت آسیاتک در رابطه با جزئیات افزایش تعرفه اینترنت ثابت پستی در پلتفرم ویراستی منتشر کرد و به همین موضوع اشاره کرده و توضیح داد که خبر افزایش قیمت اینترنت ثابت خبر جدیدی نیست و در روزهای قبل هم این موضوع اعلام شده است. همچنین او به این موضوع اشاره کرده است که «افزایش قیمت 34 درصدی اینترنت هم اینترنت ثابت را شامل می‌شود و هم اینترنت همراه را».

وزیر ارتباطات قبل از این اعلام کرده بود که افزایش تعرفه‌های اینترنت فقط در خصوص ترافیک بین‌المللی اعمال شده و تعرفه ترافیک داخلی به همان قیمت قبل است و تغییری نکرده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید