رأی دیوان محاسبات در مورد حق اشتراک تلفن ثابت‎

رأی دیوان محاسبات در مورد حق اشتراک تلفن ثابت‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، با وجود رأی دیوان محاسبات در مورد بازگرداندن حق اشتراک تلفن ثابت از سال 1398، در حال حاضر شرکت مخابرات ایران در حال بررسی کارشناسی و حقوقی این موضوع می‌باشد.


به تازگی خبری از طریق دیوان محاسبات کشور منتشر شده مبنا بر اینکه از سال 1398 مبلغی که از مشترکان به عنوان حق اشتراک تلفن ثابت دریافت شده لغو و مبالغ دریافتی به تمامی مشترکان بازگردانده می‌شود.

اما روز گذشته ایسنا به نقل از محمدرضا بیدخام نوشت: «در رابطه با حق اشتراک دریافتی از سال 1398، درحال بررسی کارشناسی و حقوقی موضوع هستیم».

همچنین مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در رابطه با این موضوع گفته طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 مخابرات دریافت حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از ابتدای خرداد ماه به طور کامل قطع شده است: «بر اساس مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران تصویب کرد که حق اشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین 700 تا 2000 تومان می‌باشد با توجه به موقعیت مشترکین کشور متفاوت باشد و دیگر از مشترکین اخذ نشود و هم اکنون این کار انجام شده و دیگر از مشتریان مبلغی به عنوان حق الاشتراک دریافت نمی‌شود».

از سال 1398 این حق اشتراک روی قبض‌های مشترکان تلفن ثابت اعمال می‌شد اما دیوان محاسبات کشور علاوه بر لغو رای این اشتراک اعلام کرد مبالغی که تحت این عنوان از مشترکان تلفن ثابت از سال 1398 تا کنون دریافت شده نیز به مشترکان برگشت داده خواهد شد.

اخیرا بیدخام در اظهار نظرش اگرچه لغو حق اشتراک را تایید کرده اما در مورد بازگرداندن مبالغی که از سال 1398 از مشترکان دریافت شده به وضوح پاسخی نداد و تنها اعلام کرده که این شرکت در حال بررسی کارشناسی و حقوقی موضوع است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید