حدنصاب کارکرد تلفن ثابت افزایش یافت‎

حدنصاب کارکرد تلفن ثابت افزایش یافت‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، با اجرایی شدن مبلغ حد نصاب کارکرد تلفن ثابت به نفع مشتریان افزایش پیدا کرد.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بر اساس مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات حدنصاب کارکرد تلفن ثابت درصورت پرداخت نکردن بدهی طی دو ماه یا رسیدن به مبلغ 20 هزارتومان در میان دوره بود که با تحقق یکی از این دومورد شرکت مخابرات ایران موظف به قطع تلفن مشترکین به صورت یکطرفه بود اما با ابلاغ مصوبه 346 کمیسیون تنظیم مقررات و اجرایی شدن آن، مبلغ حدنصاب قطع یکطرفه تلفن در سراسر کشور تا 3 برابر به نفع مشتریان افزایش یافت.

این خبر با اشاره به اینکه با اجرای مصوبه شماره 346 کمیسیون تنظیم مقررات، بیش از 70 درصد از مشتریان دیگر دچار قطعی میان دوره نخواهند شد می‌افزاید: با اجرای این مصوبه و در چارچوپ اجرای مصوبه دریافت هزینه مابه التفاوت ماهانه تلفن ثابت و با هدف رضایت مشتریان مصوبه قبلی اصلاح شد.

پیش از این مطابق با مصوبه شماره 3 جلسه 207 سازمان تنظیم مقررات، خدمات ارائه شده بر بستر تلفن ثابت در صورتی که مشتریان بدهی خود را پرداخت نمی‌کردند به دوصورت متوقف می‌شد که با مصوبه جدید این کمیسیون، مبلغ حدنصاب قطعی برای مشتریان افزایش پیدا کرد.

بر اساس این مصوبه جدید شرایط قطع یا توقف ارائه سرویس فقط در دو حالت رخ می‌دهد:

اول پرداخت نکردن صورتحساب، طی دو ماه به صورت متوالی (با هر مبلغ بدهی) و یا رسیدن مبلغ قبض قابل پرداخت در تهران به مرز 600 هزار ریال طی ماه (میان دوره) و در سایر شهرها به 450 هزار ریال طی ماه (میان دوره) برای ارائه خدمات در مراکز استان‌ها، 300 هزار ریال در سایر شهرها و 250 هزار ریال در روستاها می‌تواند موجب قطع یک طرفه تلفن می‌شود.

لازم به ذکر است برای تلفن‌های دارای ودیعه همچنان سقف اعتبار یا حد نصاب 80 درصد ودیعه و برای مشتریان خوش حساب و با کارکرد بالا میانگین سه دوره صورتحساب مبنای اعتبار مشترکین خواهد بود.

شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از مشتریان خود تقاضا دارد با پرداخت به موقع صورتحساب این شرکت را در اجرای طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها را حمایت کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید