تعرفه اینترنت همراه باید متناسب‌ سازی شود‎

تعرفه اینترنت همراه باید متناسب‌ سازی شود‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، براساس گفته‌های معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران لازم است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه‌های اینترنت به ویژه تلفن همراه را منطقی‌ سازی کند تا تعرفه‌ها متناسب‌ سازی شود و کاربر زمانی که در محلی حاضر می‌شود مجبور باشد که از اینترنت ثابت استفاده کند.

دکتر «داوود زارعیان» در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با پیرامون گسترش و توسعه شبکه فیبرنوری در شرکت مخابرات و پیشنهاد برای تشویق مشترکان به استفاده از اینترنت ثابت گفت: به منظور استفاده از فیبرنوری به واسطه دولت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی و اپراتور‌ها و شرکت‌ها باید دو اتفاق خیلی مهم باید رخ دهد.

همچنین وی در ادامه گفت: هرچند در بخش اینترنت ثابت سرمایه‌گذاری برای اپراتورها سنگین‌تر از اینترنت تلفن همراه است اما چنان تفاوت چشمگیری میان تعرفه‌های اینترنت همراه و ثابت وجود ندارد، بنابراین مردم ترجیح می‌دهند از اینترنت همراه که امکان دسترسی بهتری دارد استفاده کنند.

دکتر زارعیان در ادامه صحبت‌هایش گفت: مورد بعدی که توسط سایرین باید انجام شود این است که اپراتورها توسعه فیبرنوری را تا منازل ادامه دهند و دستگاه‌های دیگر نیز تولید محتوای فرهنگی داشته باشند و از سمت دیگر در نظر گرفتن سیاست‌های کشور و محدودیت‌هایی که موجب‌ عدم استفاده مردم از اینترنت می‌شود برطرف شود.

امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و معاون تجاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و اپراتورها باید اطلاع‌ رسانی مناسب را انجام دهند، در این صورت است که استفاده از ظرفیت اینترنت ثابت بالا می‌رود.

همچنین او بیان کرد: قیمت اینترنت همراه و ثابت تفاوت چندانی ندارد و مردم به همین دلیل بیشتر ترجیح می‌دهند از اینترنت همراه استفاده کنند که دسترسی بهتری دارد اما از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در بخش ثابت گران‌تر از همراه است.

دکتر زارعیان در پاسخ به دیگر سوال خبرنگاران مبنی بر طرح‌های ویژه و تخفیف‌هایی که شرکت مخابرات ایران برای مشترکان فیبرنوری در نظر گرفته است گفت: طرح‌ها و برنامه‌هایی در واگذاری FTTH در نظر داریم. از طرح‌هایی که مشترک بتواند سرویس خریداری کند گرفته تا سیم کشی و اقساطی کردن مودم‌ها و حتی در برخی مناطق کاربران می‌توانند از این سیم کشی‌ها و مودم‌ها به طور رایگان استفاده کنند.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: بسته‌های متنوعی ارائه کرده‌ایم که هر کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند بسته مورد نظرش را خریداری کند و هم اکنون نیز در حال مطالعه بازار هستیم که بتوانیم نیازها را شناسایی کنیم اما باید گفت که تعرفه مخابرات در مقایسه با سایر اپراتورها تفاوت چشمگیری دارد و پایین‌تر است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید