تجهیزات مخابراتی در اهواز سرقت و تلفن ثابت 2500 مشترک قطع شد

تجهیزات مخابراتی در اهواز سرقت و تلفن ثابت 2500 مشترک قطع شد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، دو هفته از سرقت تجهیزات مخابراتی در اهواز و قطع تلفن 1500 مشترک گذشته بود که مجددا این اتفاق تکرار شد و ارتباط 2500 مشترک با اختلال و قطعی مواجه شد.

بعد از سرقت تجهیزات مخابراتی در اهواز و اختلال و قطعی 2500 مشترک تلفن ثابت مدیر مخابرات این شهر از برطرف شدن اختلال شبکه‌ها خبر داد.

در حالی این اتفاق افتاد که طی دو هفته گذشته هم سرقت و تخریب منصوبات و تجهیزات مخابراتی موجب قطعی و اختلال یک هزار و 500 مشترک تلفن ثابت در منطقه گلستان اهواز شده بود.

مدیر مخابرات اهواز، ایرج توحیدی‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «اختلال که در شبکه تلفن ثابت با آن مواجه هستیم ناشی از سرقت و تخریب تجهیزات و کابل‌های مرکزی حوضچه‌های مرکز مخابرات آزادی اهواز برطرف و فعالیت خطوط تلفن بیش از 2500 مشترک در محدوده چهارراه زند، خیابان اباذر و سی‌متری غربی تا انتهای کوی ابوذر اهواز مجددا آغاز شد».

براساس گفته‌های او سرقت و تخریب تجهیزات و کابل‌های مرکزی حوضچه‌های زیرزمینی مرکز مخابرات آزادی اهواز موجب قطعی ارتباط کافوهای شماره‌های 14.15، 16.18، 19 و 20 و در نهایت موجب قطعی و ایجاد اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکین در محدوده چهارراه زند، خیابان اباذر و سی‌متری غربی تا انتهای کوی ابوذر شده بود اما بعد از تامین و نصب مجدد تجهیزات فنی و حفاری و کابل‌کشی دو مسیر کابل 2400 زوجی به متراژ 220 متر و 170 متر و همچنین حفاری و کابل‌کشی دو فاصله 40 متری به وسیله کابل 2400 زوجی و نصب و راه‌اندازی چندین مفصل و ترمیم کابل‌های حوضچه‌های زیرزمینی، کافوهای آسیب‌ دیده و شبکه تلفن ثابت به طور مجدد راه‌اندازی و برقرار شد.

توحیدی‌ پور در ادامه صحبت‌هایش گفت: «بعد از رخ دادن این اتفاق و با دستور ویژه مدیر مخابرات منطقه خوزستان تجهیزات و منصوبات مخابراتی مجددا تامین و بلافاصله نیروهای فنی و تیم عملیاتی به محل خرابی اعزام شدند، در نهایت کابل‌های زیر زمینی و تجهیزات مخابراتی که به‌ سرقت‌ رفته بود در کمترین زمان ممکن بازسازی شد».

وی با اشاره به ضروری بودن پایداری خطوط مخابراتی در رابطه با ارائه خدمات بهتر به شهروندان اعلام کرد: «به منظور جلوگیری از متوقف شدن فعالیت‌ها مردم هرگونه رفتار مشکوک که به تخریب و یا سرقت تجهیزات مخابراتی منجر شود را مشاهده کردند، فورا با پلیس 110 تماس بگیرند و اطلاع‌ رسانی کنند زیرا متعلق به همه مردم است. اگر همگی دست به دست هم دهیم امیدواریم شاهد این گونه اختلالات را در شبکه ارتباطی نباشیم».

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید