تا روز انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به فیبرنوری متصل می‌شوند‎

تا روز انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به فیبرنوری متصل می‌شوند‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، براساس گفته‌های مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حال حاضر خوشبختانه 86 درصد بخشداری‌ها و 99 درصد فرمانداری‌ها به فیبرنوری متصل‌ شده اند و تعداد باقی مانده هم تا روز انتخابات به فیبر نوری متصل خواهند شد.

در ادامه مجید سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با اقدامات این شرکت در راستای برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بخش ثابت و سیار موضوع توسعه زیرساخت‌ها یک فرآیند تداوم دار و مستمر است. ما طرح‌های توسعه خودمان را از انتخابات دو سال و نیم قبل با پیش‌بینی وقایعی که در آینده یکی از آن‌ها انتخابات است به ثمر رسانده‌ایم.

وی در ادامه گفت: بنابراین هم در بخش ثابت و هم در بخش سیار از دو سال و نیم گذشته کار توسعه سرعت زیادی پیدا کرد اما برای بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اقدامی خاص انجام داده‌ایم که این اقدام این است که در هفتم شهریور ماه سال جاری تفاهم نامه‌ای با معاون وزیر کشور به امضا رساندیم که این کار را با همکاری استانداران، فرمانداران و شهرداران به انجام برسانیم.

سلطانی نیز بر این موضوع تاکید کرد: در حال حاضر خوشبختانه 86 درصد بخش‌داری‌ها و 99 درصد فرمانداری‌ها به فیبر نوری متصل‌ شده و یک تعدادی هم باقی مانده که تا روز انتخابات متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این که صندوق‌های اخذ رأی دارای یک بخش ثابت و یک بخش سیار هستند بیان کرد: در بخش‌های ثابت هیچ مشکلی وجود ندارد و در بخش‌های سیار هم با بازدیدهای میدانی که خودم از استان‌ها داشتم بعضی از مشکلات در نقاط صندوق‌ سیار از یک درصد کمتر است.

او در ادامه گفت: نقاط و مسیر حرکت صندوق‌های سیار را شناسایی کردیم و با مدیران استان‌ها صحبت کردیم که آن نقاط هم تحت پوشش قرار بگیرند تا در انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید