راهنما: دامنه - دامنه

راهنمای ثبت آگهی فروش دامنه


راهنمای درج آگهی فروش دامنه :

جهت نمایش دامنه در سایت و قرار دادن آن برای فروش ، هر فرد باید دامنه خود را ثبت نماید. برای ثبت دامنه مراحل زیر باید اجرا شود :

۱- ابتدا شما باید در سایت ثبت نام کرده و کاربری خود را فعال نمایید.


۲- بعد از ورود به سایت به پنل مدیریتی خود رفته و از منوی سمت راست به قسمت دامنه بروید و سپس گزینه درج دامنه را انتخاب نمایید.


۴- در صفحه ای که پیش رو دارید باید موارد خواسته شده را تکمیل نمایید.


۵- ابتدا باید پسوند را انتخاب کنیم. به طور مثال COM.

۶- در بخش "نام" شما باید نام دامنه تان را وارد کنید. توجه داشته باشید می توانید در این قسمت به صورت دلخواه دامنه خود را تایپ کنید. به طور مثال دامنه rond را می توانید به شکل Rond تایپ کنید. یعنی می توانید در هر جایی از کارکترهای بزرگ استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از کارکترهای غیر مجاز مثل فاصله ممنوع می باشد.

۷- در قسمت "نام فارسی" باید معادل فارسی دامنه خود را وارد کنید. به طور مثال برای دامنه Rond باید بنویسید "رند"

۸- در قسمت محتوا یا سایت باید مشخص کنید که وب سایتی روی دامنه فعال است یا خیر. منظور از وب سایت یک صفحه ساده استاتیک تا یک سایت پیچیده و داینامیک است.

۹- در بخش شماره تماس باید شماره تماس خودتان را جهت تماس انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که شما می توانید ۵ شماره تماس مختلف داشته باشید.

۱۰- در بخش دسته بندی شما می توانید ۵ دسته بندی مختلف برای هر دامنه انتخاب نمایید. دسته بندی کمک می کند تا در هنگام جستجو بر اساس دسته بندی که در صفحه اول وجود دارد ، شما دامنه خود را به مخاطبان و کاربران نشان دهید.

۱۱- قیمت هر دامنه را می توانید در بخش "قیمت" وارد کنید. لطفا توجه داشته باشید قیمت های سایت رند به "تومان" می باشد. در صورتی که شما قیمت خط خود را نمی دانید می توانید قسمت قیمت را خالی گذاشته و به جای آن یکی از سه گزینه (بالاترین پیشنهاد / توافقی / تماس بگیرید) را انتخاب نمایید.

نکته : فقط در صورتی می توانید قیمت خط خود را وارد ننمایید که یکی از گزینه های بالا را انتخاب کرده باشید.




۱۲- در آخر شما اگر توضیحات تکمیلی ای در خصوص دامنه خود دارید را وارد می نمایید و بر روی گزینه ثبت کلیک می کنید.