راهنما: دامنه - دامنه

راهنمای فراموشی رمز عبور

بازیابی رمز عبور :

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید به هیچ وجه جای نگرانی نیست و فقط با داشتن ایمیل یا پست الکترونیکی به راحتی می تواند رمز جدید خود را دریافت نمایید و با همان نام کاربری قدیم به سایت بازگردید.

برای این کار باید به صفحه ورود بروید و در قسمت پایین صفحه گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام." را انتخاب کنید.

بعد از کلیک روی این گزینه صفحه جدید باز می شود و از شما پست الکترونیکی یا همان ایمیلی که زمان ثبت نام وارده نموده اید را می خواهد. پس در قسمت مربوطه و مشخص شده پست الکترونیکی خود را وارد نمایید و دکمه دریافت را فشار دهید. با انجام این فرایند پیام ثبت درخواست با موفقیت ظاهر شده و رمز عبور جدید برای شما به ایمیلی که وارد نموده اید ارسال می گردد.


حال شما باید به قسمت صندوق ورودی یا Inbox ایمیل خود رفته و روی ایمیل رسیده کلیک نمایید تا محتوای ایمیل برای شما باز شود. در ایمیل رسیده یک لینک قرار دارد که شما باید روی آن کلیک نمایید.

با کلیک بر روی لینک ارسال شده ، از شما پست الکترونیک و رمز عبور جدید را می خواهد. اکنون شما باید پست الکترونیکی خودتان که در هنگام ثبت نام آن را وارد نموده اید را وارد کرده و رمز عبور جدیدی که می خواهید از آن استفاده نمایید را وارد کنید. توجه داشته باشید دوبار رمز عبور جدید را باید وارد کنید یک بار در فیلد اول و یکبار در فیلد دوم جهت تایید رمز جدید. همچنین حتما رمز عبوری تاییدی باید مطابق با رمز عبور جدید باشد.

بعد از طی مراحل بالا پیام موفقیت در تغییر رمز عبور برای شما نمایش داده می شود. اکنون برای ورود به سایت بعد از وارد شدن به صفحه ورود ، ایمیل و رمز عبور جدید خود را وارد نمایید و از امکانات سایت با همان نام کاربری قدیم ، استفاده نمایید.

توجه داشته باشید اطلاعات کاربری شما ، با تغییر رمز عبور تغییر نخواهد کرد.