LiveZilla Live Help
گزارش ایراد به مدیر

ارتباط مستقیم با مدیر سایت

کاربر گرامی

در صورت بروز هرگونه تخلف ، خرابی و... از این طریق می توانید مستقیما به مدیر سایت گزارش نمایید.

در ضمن جهت بهینه تر شدن خدمات وب سایت ما را از ایده ها ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود بهره مند سازید.

در صورتی که مایل به دریافت پاسخ هستید  ای میل خود را ثبت نموده و یا شماره تماس خود را (در متن) درج نمایید.

با تشکر


نوع گزارش :
متن * :
ایمیل * :
کد امنیتی * :
  c
 

لطفا کد امنیتی را وارد نمایید. اگر تصویر نمایش داده نشده است و یا خوانا نیست، لطفا بر روی آن کلیک کنید تا عبارت جدیدی نمایش داده شود.


خدمات سامانه مدیریت حساب و دریافت گزارش مشکلات مشترکان


مشترکان رایتل می‌توانند با مراجعه به سامانه مدیریت حساب رایتل به آدرس www.ecare.rightel.ir ، از خدمات غیرحضوری تعریف شده در این سیستم استفاده کنند.
به نقل از ایسنا ، مشترکان رایتل با ورود به سامانه مدیریت حساب خود می‌توانند از خدماتی چون خرید بسته‌های اینترنتی و پیامک، دریافت و پرداخت صورت حساب، افزایش اعتبار و گزارش و پیگیری مشکلات بهره‌مند شوند.
در بخش نمایش و پرداخت صورت‌حساب امکان مشاهده صورت حساب میان دوره و پایان دوره مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل فراهم شده است. همچنین با استفاده از این سامانه مشترکان رایتل می­توانند به طور بهنگام به وسیله کارت­‌های عضو شتاب صورت حساب خود را پرداخت کنند.
بخش افزایش اعتبار مخصوص مشترکان سیم کارتهای اعتباری و دیتا است که به کمک آن می­توانند میزان اعتبار درخواستی خود را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن، اعتبار خود را افزایش دهند.
روابط عمومی رایتل اعلام کرده است: در سامانه مدیریت حساب رایتل، بخش ویژه‌ای برای دریافت گزارش مشکلاتی که کاربران در حین استفاده از سرویس‌ها با آن مواجه شده‌اند فراهم شده است.






انتخاب رنگ صفحه
red
green
blue


226