LiveZilla Live Help
گزارش ایراد به مدیر

ارتباط مستقیم با مدیر سایت

کاربر گرامی

در صورت بروز هرگونه تخلف ، خرابی و... از این طریق می توانید مستقیما به مدیر سایت گزارش نمایید.

در ضمن جهت بهینه تر شدن خدمات وب سایت ما را از ایده ها ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود بهره مند سازید.

در صورتی که مایل به دریافت پاسخ هستید  ای میل خود را ثبت نموده و یا شماره تماس خود را (در متن) درج نمایید.

با تشکر


نوع گزارش :
متن * :
ایمیل * :
کد امنیتی * :
  c
 

لطفا کد امنیتی را وارد نمایید. اگر تصویر نمایش داده نشده است و یا خوانا نیست، لطفا بر روی آن کلیک کنید تا عبارت جدیدی نمایش داده شود.


نحوه فعال‌سازی سرویس ذخیره‌ شماره‌ تماس‌گیرنده برای مشترکان ایرانسل 


سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called) مشترکان را قادر می‌سازد تا بدانند در زمانی که در دسترس نبودند چه کسانی تماس گرفته‌اند. به نقل از ایسنا ، چنانچه تلفن همراه مشترک خاموش یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با مشترک تماس می‌گیرد، به یک سرویس پیام‌گیر هدایت می‌شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می‌شود. هنگامی که تلفن همراه مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره‌هایی که با شما تماس گرفته‌اند به همراه زمان این تماس‌ها از طریق SMS برای مشترک ارسال می‌شود. اما نحوه فعال‌سازی سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده برای مشترکان ایرانسل اعلام شده است که بر اساس آن مشترکان ایرانسل باید توجه داشته باشند که این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی‌تواند هم‌زمان فعال باشند. افراد تنها می‌توانند از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام‌گیر صوتی در یک زمان استفاده کنند. درحال حاضر سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده برروی سیم کارت‌های موجود قابل فعال‌سازی است؛ اگر مشترکان سرویس پیامگیر صوتی را فعال کرده و مایلند آنرا به سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده تغییر دهند می‌توانند با استفاده از خط ام. تی. ان. ایرانسل خود با 700 تماس گرفته و دستورالعمل‌های لازم را دنبال کنند. هم‌چنین برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل باید شماره 3 و برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره یک و برای فعال کردن این سرویس شماره 3 را انتخاب کنند؛ باید توجه شود درصورتی که تماس‌ها را به "پیام گیر صوتی" و یا " ذخیره تماس شماره گیرنده" منتقل کنند، دیگر امکان انتقال تماس به یک شماره دیگر را ندارند. چگونه می‌توان سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده" را غیرفعال کرد؟ مشترکان می‌توانند این سرویس را هر زمان با تماس گرفتن با شماره 700 به ترتیب زیر غیر فعال کنند؛ برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره سه، برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره 1 را وارد کنند و برای غیرفعال کردن این سرویس شماره 4 را انتخاب کنند. این سرویس برای مشترکان ام تی ان ایرانسل رایگان است ولی تماس گیرندگان بابت استفاده از این سرویس هزینه پرداخت می ‌کنند؛ باید گفت که تماس‌ها را می‌توان تنها به یک شماره دیگر و یا به "ذخیره شماره تماس گیرنده/ پیام گیر صوتی" منتقل کرد، به عبارت دیگر تنها می‌توان یکی از این دو حالت را انتخاب کرد و امکان فعال‌سازی هر دو به صورت همزمان وجود ندارد. 






انتخاب رنگ صفحه
red
green
blue


226